Uitblinken in
customer experience

Wil jij klanten die langer blijven, meer kopen en je positief aanbevelen?

Dat begint allemaal bij het creëren van een fenomenale klantreis die echt past bij de behoefte van je klanten én je organisatie. Zo krijg jij meer klanten, verhoog je je omzet zonder dat je torenhoge (marketing)investeringen hoeft te doen.

 

Daar wil ik je bij helpen!

Hoe zou het zijn als je klanten meer kopen, langer blijven en zelfs nieuwe klanten bij je aanbrengen door positieve aanbevelingen?

Maak niet de fout die veel ondernemers maken! Ik zie het veel gebeuren. Er wordt een groot bedrag geïnvesteerd in allerlei marketingkanalen om steeds nieuwe leads aan te trekken. De sales loopt goed, maar vervolgens gaan je klanten weer. Dat is zonde, want weet je dat het 60% makkelijker verkoopt aan je bestaande klanten? Er zijn een aantal simpele manieren om klanten sneller en langer aan je te binden, waardoor je bedrijfsresultaat exponentieel kan groeien!

VOORDAT JE VEEL GELD IN MARKETING INVESTEERT, IS HET SLIM OM EENS NAAR JE KLANTREIS TE KIJKEN. WANT DAAR BEGINT HET ALLEMAAL!

Door een paar simpele aanpassingen in je customer experience krijg je: 

       Tevreden klanten die meer kopen

       Klanten die langer klant blijven en terugkomen

       Klanten die je positief aanbevelen en nieuwe klanten aandragen

       Meer resultaat met minder hoge kosten!

Ik zeg niet dat je geen geld in marketing mag investeren, maar maak niet de fout die veel bedrijven maken door de belangrijkste stappen in je klantreis links te laten liggen. Juist door eerst je klantreis te optimaliseren kun je met minder marketingbudget meer klanten bedienen! 

Het geld ligt voor het oprapen!

Slimme ondernemers investeren in het creëren van een fenomenale klantreis die echt past bij de behoefte van je klanten én je organisatie.
Ik leer jou graag hoe je dit doet!

WIL JIJ WETEN HOE?

Hoe zou het zijn als je zelf een klantreis expert hebt binnen jouw organisatie?

Jij of iemand in jouw team is de go-to person als het aankomt op oplossingen die win-win zijn voor zowel de klant als de organisatie? Jullie weten wat de klant echt wil en weten hoe dit te realiseren zonder dat vooraf grote investeringen te doen?

Ik kan jullie dit leren!

Door te werken volgens mijn unieke stappenplan, waarbij ik gebruik maar van bewezen methodieken, kun je in korte tijd ervoor zorgen dat klanten blijer worden en vaker terugkomen. Kortom: jij zorgt ervoor dat er meer omzet per klant wordt gegenereerd en maakt van klanten tevreden ambassadeurs. Die ook nog eens zelf nieuwe klanten zullen aandragen. Don’t worry, de bestaande processen hoeven niet helemaal over de kop. Mijn methode is eenvoudig te implementeren en goed uit te leggen aan de rest van de organisatie. Op deze manier kunnen jullie al snel de implementatie slag maken en op korte termijn mooie resultaten verwachten.

Hi, ik ben Marloes

customer experience expert

De afgelopen 12 jaar heb ik veel organisaties geholpen met het opschalen van hun business door een ijzersterke klantreis neer te zetten.

Mijn missie is om zoveel mogelijk bedrijven te helpen uitblinken in customer experience. Daarom heb ik het programma Klantreis Expert ontwikkeld.

Met mijn programma Klantreis Expert help ik marketing professionals en CEO’s meer klanten te krijgen zonder torenhoge marketingkosten.

Wil jij ook meer blije klanten die langer klant blijven, meer kopen en je positief aanbevelen? 

Samengewerkt met deze mooie merken:

“Met mijn programma Klantreis Expert help ik bedrijven meer klanten te krijgen zonder torenhoge marketingkosten”

 

Marloes

Hoe jij een klantreis expert wordt

Ik help bedrijven uitblinken in customer experience. Dit klinkt natuurlijk geweldig, maar je denkt vast ‘hoe dan’? Door jullie te voorzien van alle kennis en tools die je nodig hebt om zelf met je klantreis aan de slag te gaan. 

Ik geef je mijn unieke stappenplan

Het stappenplan dat ik heb ontwikkeld is gebaseerd op bewezen methodieken en mijn jarenlange ervaring. Op jullie tempo neem ik je mee in mijn online programma en leer je hoe je de klantreis kan verbeteren voor jullie klanten.

Ik deel mijn kennis met jullie

Het programma bestaat uit online modules waarin je leert je huidige klantreis in kaart te brengen en toe te werken naar de ideale klantreis. Geen saaie theorie, maar met praktische video’s, templates en sprekende praktijkvoorbeelden. 

Ik inspireer je met praktijk voorbeelden

We gaan het niet alleen hebben over de theorie, maar ook vooral kijken wat in de praktijk werkt voor jouw bedrijf. De afgelopen 12 jaar heb ik veel gezien en geleerd in diverse branches en type bedrijven. Daar heb je wat aan.

Je krijgt mij als sparringpartner

Als je kiest voor Klantreis Expert of
Klantreis Expert Pro dan ben ik jullie persoonlijke sparringpartner. Ik beantwoord jullie vragen en adviseer daar waar nodig.

Wat levert het je op?

 

bullet   Meer blije klanten die langer klant blijven, meer kopen en je positief aanbevelen

bullet   Duurzame (innovatieve) oplossingendie werken voor jouw klanten én jouw bedrijf

bullet   Inzicht in de behoefte van jouw klanten, jij begrijpt hun uitdaging en verlangen

bullet   Een senior sparringpartner waarbij je terecht kan voor praktische vragen en tips

bullet   Draagvlak in je organisatie. Jij weet hoe je je omgeving kan overtuigen o.b.v. je expertrol

bullet   Inspirerende voorbeelden waar je wat aan hebt

bullet   Groei in je persoonlijke ontwikkeling en je business. Dat is pas een duurzame investering

Wil jij weten hoe je impact maakt op de klant én het bedrijfsresultaat?

In mijn programma Klantreis Expert leer ik je hoe je een fenomenale klantreis creëert Bekijk de mogelijkheden en kies het programma dat bij jou past!

Voor wie is dit traject wel ?

Jouw bedrijf is klaar om next level te gaan. Er staat een stevige basis en het bedrijf is klaar voor de volgende stap: meer klanten en omzet

Jij bent een ervaren (marketing) professional, manager of CEO en bent resultaatgericht. Je wilt impact maken op de klant én het bedrijfsresultaat 

Jij bent nieuwsgierig naar wat jouw klanten willen? Wat vinden ze belangrijk en wat hebben ze nodig?

Jij wilt een langdurige relatie opbouwen met je klanten. Blije klanten blijven langer en kopen meer!

Iets nieuws leren: altijd gaaf, maar graag gericht op jouw casus. Dat is een investering in jezelf én het bedrijf

Jij vindt het fijn om zelf aan de slag te gaan. Op jouw manier, moment en in jouw tempo

Jij vindt het fijn om je vragen direct te stellen aan een professional en samen te kunnen sparren

 

Voor wie is dit traject niet ?

x  Je weet wat de klanten nodig hebben: jouw product!

x Iedere transactie is er één. Of de klanten terugkomen is voor latere zorg

x Waarom iets veranderen? We doen het al jaren zo. Waarom? Daarom!

x Je gelooft het allemaal wel. Leuk voor de grote bedrijven, maar niet voor jou

x Je volgt liever een klassikale opleiding waarbij een algemene casus wordt besproken

x Je huurt liever een externe adviseur en leest dan het rapport wel na afloop

x Je bent een start-up of eenpitter met een webshop

 

 

 

Jij wilt impact maken op de klant én het bedrijfsresultaat!

In mijn Masterclass en Klantreis programma's leer ik jou hoe je dit realiseert. Kies hieronder het programma dat het beste bij je past. 

hulp nodig bij het kiezen van het juiste programma?

Vind je het fijn om samen te kijken welk programma het beste bij je past? Plan een gratis en vrijblijvend intake gesprek met me in. Tijdens dit gesprek bespreken we jouw wensen en uitdagingen voor je bedrijf. Samen kiezen we het programma dat bij jou past. Ik kijk er naar uit om je te ontmoeten!

FAQ

Kan ik in termijnen betalen?

Ja, dat is mogelijk! Je kan ook in 2 termijnen betalen. Het eerste bedrag wordt dan gelijk afgeschreven, de andere helft de maand erop. Het is wel ietsjes goedkoper om het gelijk in 1x te betalen.

Hoeveel tijd kost deelname aan het programma?

Dat ligt eraan hoeveel tijd je beschikbaar hebt. Ik adviseer je om het programma binnen 3 maanden te doorlopen. Dat houdt de flow er lekker in!

Wanneer krijg ik toegang tot het programma?

Zodra je je inschrijft en de factuur hebt voldaan krijg je toegang tot de Blincx Academy. Hierin kun je meteen starten met het programma. Afhankelijk van het programma dat je hebt gekozen, heb je direct toegang tot het volledige programma inclusief formats, templates, en bonus materiaal.

Hoeveel maanden heb ik toegang tot het online programma?

Je hebt 1 jaar toegang tot het online programma. De formats en templates die worden gedeeld in Klantreis Expert en Klantreis Expert Custom kun je downloaden. Ik vind het belangrijk dat je de klantreis blijft door ontwikkelen dus kijk na een tijdje nog eens terug in het programma.

Maakt het uit in welke branche ik werkzaam ben?

Het maakt niet uit in welke branche je bedrijf actief is. Ook het type bedrijf of type klant maakt niet uit. De basis van het programma is altijd toepasbaar. Met voorbeelden probeer ik het voor verschillende branches concreet te maken. En bij Klantreis Expert en Klantreis Expert Pro kunnen we 1-op-1 ook verder op jouw branche ingaan.

Is dit traject zakelijk aftrekbaar?

Ja! De BTW mag je (voor ondernemers) sowieso aftrekken, en daarnaast is dit een investering in je bedrijf. Dus kun je dit als zakelijke kosten aftrekken. Fijn he?!

Krijg ik een factuur?

Ja, zodra je het programma hebt betaald krijg je een factuur (pdf) per mail toegestuurd.

Mijn vraag staat hier niet tussen, waar kan ik die stellen?

Je kan altijd een mailtje sturen naar support@blincx.nl. Je bericht wordt meestal beantwoord binnen 1 werkdag.

Reviews

“Ik had nog geen ervaring met het zelf doen van klantreizen, dus door in dit traject te stappen heb ik het me eigen kunnen maken. Nu heb ik een structuur waar ik elke volgende klantreis op kan terugvallen en vertrouwen op een goed resultaat. Dat geeft me rust tijdens het traject waardoor ik echt bezig kan zijn met de inhoud en het begeleiden van het team. Voor mij waren de structuur en tips van iemand die jarenlange ervaring heeft heel waardevol. Hierdoor start je gelijk al op een hoger niveau met je klantreis. En de samenwerking met Marloes was heel erg prettig én gezellig! Marloes is heel benaderbaar en makkelijk in de omgang. Ze neemt echt de tijd voor iemand, dat is fijn!”

Rosan Schotpoort | Customer Journey Expert | HIT

“Marloes is een kei in haar vak. Ik heb het geluk gehad om met haar te mogen samenwerken bij ENGIE om alle klantreizen voor de grootzakelijke klanten te herontwerpen. In haar adviesrol heeft ze alle sessies gedurende de design sprints begeleid. Met haar enthousiasme weet ze iedereen aan boord te krijgen en de beste ideeën uit medewerkers te krijgen. Met als resultaat vernieuwende maar ook maakbare verbeterconcepten die gevalideerd zijn bij klanten. Marloes schakelt makkelijk op alle niveaus in een organisatie en is een stevige gesprekspartner als het gaat om klantbeleving, propositie marketing & strategie. Wil jij met je bedrijf uitblinken in customer experience of zelf een klantreis expert worden? Bel dan zeker Marloes!”

Arlana van Ommen | Sr. product owner en customer experience specialist a.i.

“Met haar sprankelende, doortastende en vernieuwende kijk op zaken heeft Marloes ons zeer goed geholpen echt onderscheidende elementen in de klantreizen te brengen. Een beetje buiten de lijntjes denkend, met voorbeelden van andere branches en met haar kennis van zaken heeft Marloes multidisciplinaire teams weten te motiveren en enthousiasmeren. Al drie jaar plukken we de vruchten van hetgeen is neergezet en blijven we de concurrenten nog steeds voor! ”

Ian van der Schenk | Manager Marketing & Innovatie Zakelijke Markt | ENGIE

Wil jij meer klanten en omzet, zonder torenhoge marketingkosten?

Plan een vrijblijvend intake gesprek met me in en dan kijken we samen welk programma het beste bij je past.
Ik kijk ernaar uit om je te ontmoeten!