Uitblinken in
customer experience

Meer klanten en omzet zonder torenhoge marketingkosten?

Dat begint allemaal bij het creëren van een fenomenale klantreis die echt past bij de behoefte van je klanten én je organisatie.

 

Ik laat je zien hoe je dit realiseert!

Hoe zou het zijn als je klanten meer kopen, langer blijven en zelfs nieuwe klanten bij je aanbrengen door positieve aanbevelingen?

Maak niet de fout die veel ondernemers maken! Ik zie het veel gebeuren. Er wordt een groot bedrag geïnvesteerd in allerlei marketingkanalen om steeds nieuwe leads aan te trekken.

Maar weet je dat het 60% makkelijker verkoopt aan je bestaande klanten? Er zijn een aantal simpele manieren om klanten sneller en langer aan je te binden, waardoor je bedrijfsresultaat exponentieel kan groeien!

Voordat je veel geld in marketing investeert, is het slim om eens naar je klantreis te kijken. Want daar begint het allemaal!

Door een paar simpele aanpassingen in je customer experience krijg je: 

       Tevreden klanten die meer kopen

       Klanten die langer klant blijven en terugkomen

       Klanten die je positief aanbevelen en nieuwe klanten aandragen

       Meer resultaat met minder hoge kosten!

Ik zeg niet dat je geen geld in marketing mag investeren, maar maak niet de fout die veel bedrijven maken door de belangrijkste stappen in je klantreis links te laten liggen. Juist door eerst je klantreis te optimaliseren kun je met minder marketingbudget meer klanten bedienen! 

Het geld ligt voor het oprapen!

Slimme ondernemers investeren in het creëren van een fenomenale klantreis die echt past bij de behoefte van je klanten én je organisatie.
Ik leer jou graag hoe je dit doet!

 

Wil jij weten hoe?

Met mijn programma Klantreis Expert help ik marketing professionals en CEO’s meer klanten te krijgen zonder torenhoge marketingkosten

 

Marloes

Hi, ik ben Marloes

customer experience expert

De afgelopen 15 jaar heb ik veel organisaties geholpen met het opschalen van hun business door een ijzersterke klantreis neer te zetten. Ik heb verschillende type bedrijven geadviseerd in diverse branches, van familiebedrijven tot aan grote corporates. Hier heb ik veel gezien en geleerd. Deze kennis wil ik graag met je delen.

Mijn missie is om zoveel mogelijk marketing professionals te helpen uitblinken in customer experience. Daarom heb ik het programma Klantreis Expert ontwikkeld.

Wil jij ook meer blije klanten die langer klant blijven, meer kopen en je positief aanbevelen? 

Wat levert het je op?

bullet  Meer blije klanten die langer klant blijven, meer kopen en je positief aanbevelen

bullet  Duurzame (innovatieve) oplossingendie werken voor jouw klanten én jouw bedrijf

bullet  Inzicht in de behoefte van jouw klanten, jij begrijpt hun uitdaging en verlangen

bullet  Een senior sparringpartner waarbij je terecht kan voor praktische vragen en tips

bullet  Draagvlak in je organisatie. Jij weet hoe je je omgeving kan overtuigen o.b.v. je expertrol

bullet  Inspirerende voorbeelden waar je wat aan hebt

bullet  Groei in je persoonlijke ontwikkeling en je business. Dat is pas een duurzame investering

Wil jij weten hoe je impact maakt op de klant én het bedrijfsresultaat?

In mijn programma Klantreis Expert leer ik je hoe je een fenomenale klantreis creëert. Bekijk de mogelijkheden en kies het programma dat bij jou past!

Samengewerkt met deze mooie merken:

Voor wie is dit traject wel ?

Jouw bedrijf is klaar om next level te gaan. Er staat een stevige basis en het bedrijf is klaar voor de volgende stap: meer klanten en omzet

✔ Jij bent een ervaren (marketing) professional, manager of CEO en bent resultaatgericht. Je wilt impact maken op de klant én het bedrijfsresultaat  

Jij bent nieuwsgierig naar wat jouw klanten willen? Wat vinden ze belangrijk en wat hebben ze nodig?

Jij wilt een langdurige relatie opbouwen met je klanten. Blije klanten blijven langer en kopen meer!

Iets nieuws leren: altijd gaaf, maar graag gericht op jouw casus. Dat is een investering in jezelf én het bedrijf

Jij vindt het fijn om zelf aan de slag te gaan. Op jouw manier, moment en in jouw tempo

Jij vindt het fijn om je vragen direct te stellen aan een professional en samen te kunnen sparren

 

Voor wie is dit traject niet ?

x  Je weet wat de klanten nodig hebben: jouw product!

x Iedere transactie is er één. Of de klanten terugkomen is voor latere zorg

x Waarom iets veranderen? We doen het al jaren zo. Waarom? Daarom!

x Je gelooft het allemaal wel. Leuk voor de grote bedrijven, maar niet voor jou

x Je volgt liever een klassikale opleiding waarbij een algemene casus wordt besproken

x Je huurt liever een externe adviseur en leest dan het rapport wel na afloop

x Je bent een start-up of eenpitter met een webshop 

 

 

 

Jij wilt impact maken op de klant én het bedrijfsresultaat!

In mijn Masterclass en Klantreis programma's leer ik jou hoe je dit realiseert. Kies hieronder het programma dat het beste bij je past. 

hulp nodig bij het kiezen van het juiste programma?

Vind je het fijn om samen te kijken welk programma het beste bij je past? Plan een gratis en vrijblijvend intake gesprek met me in. Tijdens dit gesprek bespreken we jouw wensen en uitdagingen voor je bedrijf. Samen kiezen we het programma dat bij jou past. Ik kijk er naar uit om je te ontmoeten!

Reviews

“Met haar sprankelende, doortastende en vernieuwende kijk op zaken heeft Marloes ons zeer goed geholpen echt onderscheidende elementen in de klantreizen te brengen. Een beetje buiten de lijntjes denkend, met voorbeelden van andere branches en met haar kennis van zaken heeft Marloes multidisciplinaire teams weten te motiveren en enthousiasmeren. Al drie jaar plukken we de vruchten van hetgeen is neergezet en blijven we de concurrenten nog steeds voor! ”

Ian van der Schenk | ENGIE

Arlana

“Marloes is een kei in haar vak. Ik heb het geluk gehad om met haar te mogen samenwerken bij ENGIE om alle klantreizen voor de grootzakelijke klanten te herontwerpen. In haar adviesrol heeft ze alle sessies gedurende de design sprints begeleid. Met haar enthousiasme weet ze iedereen aan boord te krijgen en de beste ideeën uit medewerkers te krijgen. Met als resultaat vernieuwende maar ook maakbare verbeterconcepten die gevalideerd zijn bij klanten. Marloes schakelt makkelijk op alle niveaus in een organisatie en is een stevige gesprekspartner als het gaat om klantbeleving, propositie marketing & strategie. Wil jij met je bedrijf uitblinken in customer experience of zelf een klantreis expert worden? Bel dan zeker Marloes!”

Arlana van Ommen | Sr. product owner en customer experience specialist a.i.

Wil jij meer klanten en omzet, zonder torenhoge marketingkosten?

Plan een vrijblijvend intake gesprek met me in en dan kijken we samen welk programma het beste bij je past.
Ik kijk ernaar uit om je te ontmoeten!