Het lijkt haast onrealistisch om de marketingdoelstellingen van het jaarplan te realiseren.
Hoe ga jij de gevraagde impact maken zonder het marketingbudget met ook maar één euro te verhogen? Deze puzzel bezorgt je hoofdpijn.
Ook dit jaar blijkt het moeilijk om klanten te behouden. Instromende klanten heb je voldoende, maar het behouden van diezelfde klanten blijkt de echte uitdaging te zijn. Je weet dat je dit moet veranderen want anders haal je de groeidoelstellingen niet. Je weet alleen niet waar te beginnen.
Jij zoekt naar manieren om de klantwaarde te verhogen. Een groot gedeelte van het marketingbudget gaat naar het aantrekken van nieuwe klanten. Deze activatiekosten zijn (te) hoog en zeker in verhouding tot de bestaande klanten. Dit heeft een negatief effect op belangrijke KPI’s zoals, omzet, klantwaarde en klanttevredenheid.
Met spanning wacht je de eerste resultaten van de zojuist gelanceerde propositie af. Doet deze propositie wel wat je had verwacht/gehoopt? Het succes moet nu wel komen want er is wederom flink in geïnvesteerd. De druk om te presteren wordt steeds hoger voor jou en je team.
Je krijgt geen beweging in de klanttevredenheidsscore. De aanpassingen die je eerder gedaan hebt, leken niets uit te halen of leverden zelfs een negatief effect op. Je vraagt je af hoe je het dan wél kunt aanpakken, want er moet iets gebeuren
Stel je eens voor dat je klantenbase groeit, de klanttevredenheid en klantwaarde stijgen, en dit alles zonder het marketingbudget te verdubbelen.
Hoe zou het voor je zijn als j́ij de architect bent van groei voor jouw organisatie. Dat je weet aan welke knoppen je moet draaien om die ambitieuze doelstellingen te realiseren. Je kan met vertrouwen de visie en strategie voor het marketingteam uitzetten.
Het lukt je om een gezonde, duurzame klantrelatie met je klanten op te bouwen. Je zorgt ervoor dat de retentie stijgt en de gemiddelde klantwaarde van je bestaande klanten groeit. En omdat ze zo tevreden zijn worden ze ambassadeurs die nieuwe klanten aantrekken. Dit allemaal zonder één euro extra uit te geven.
Je maakt een blijvende impact op de organisatie. Jij weet namelijk waar klanten behoefte aan hebben en zet dit om in succesvolle proposities. En dat alles doe je zonder de marketingbudgetten te verdubbelen of onnodige kosten te maken. Je bent in staat om meer te bereiken met minder inspanning en middelen.
En niet geheel onbelangrijk: deze resultaten zijn meetbaar, zoals een hogere klanttevredenheid, hogere klantwaarde en door meer loyale, terugkerende klanten zie je een aanzienlijke groei in de klantenbase.
Ik ben ervan overtuigd dat dit allemaal begint bij het creëren van een fenomenale klantreis die echt past bij de behoefte van je klanten én je organisatie. Zo krijg en behoud je meer klanten, verhoog je de omzet zonder dat je torenhoge (marketing)investeringen hoeft te doen.
Laat mij je helpen om een fenomenale klantreis te creëren. Een klantreis die het fundament vormt om je ambitieuze (marketing)doelstellingen te realiseren.
hét traject dat jou leert hoe je een fenomenale klantreis creëert in drie maanden
Ben jij er klaar voor om een fenomenale klantreis te creëren? Zodat jij het fundament bouwt waarop je die ambitieuze marketingdoelstellingen gaat realiseren. Tijdens het Klantreis Expert traject gaan we drie maanden intensief aan de slag met de klantreis van jouw organisatie. Ik leer je persoonlijk en pragmatisch hoe je dit stap voor stap aanpakt.
Ben je nieuwsgierig naar hoe we jouw klantreis kunnen aanpakken en welke resultaten jij kan behalen? Ben je op zoek naar die win-win situatie voor jouw klanten én organisatie? Plan dan een match call met mij in zodat we onze samenwerking kunnen bespreken.
Wat levert het Klantreis Expert traject jou op?
Inzicht in de huidige klantreis. Vanuit klantperspectief heb je inzicht in de huidige klantreis. Je begrijpt de behoefte en verwachtingen van jouw doelgroep.
Gevalideerde verbeterconcepten. Alle concepten worden eerst getoetst bij klanten. Je ontwikkelt en implementeert alleen die concepten die echt waarde toevoegen voor de klant en organisatie.
Een fenomenale klantreis. Jij hebt een duidelijke visie hoe jullie gewenste klantreis eruit komt te zien. Deze wordt gevisualiseerd zodat de hele organisatie weet waar jullie naar toewerken.
Meetbare resultaten. Jouw ambitieuze marketingdoelstellingen worden gerealiseerd omdat jij weet aan welke knoppen je moet draaien om ze te behalen.
Expert van groei en succes. Je wordt een expert in het creëren van groei voor je organisatie. Je bent in staat om indrukwekkende resultaten te behalen, zoals het verhogen van de klanttevredenheid, NPS, klantwaarde en omzet.
Succesvolle proposities. Jouw team ontwikkelt proposities die pas geïmplementeerd worden als je weet dat ze succesvol zullen zijn. Geen onnodige, kostbare missers meer.
Klantgericht samenwerken. Ook jouw team en collega’s worden enthousiast van deze nieuwe manier van samenwerken.
Voor wie is dit traject wel ?
✔ Jouw bedrijf is klaar om next level te gaan. Er staat een stevige basis en het bedrijf is klaar voor de volgende stap: meer klanten en omzet
✔ Jij bent een ervaren (marketing) professional, manager of CEO en bent resultaatgericht. Je wilt impact maken op de klant én het bedrijfsresultaat
✔ Jij bent nieuwsgierig naar wat jouw klanten willen? Wat vinden ze belangrijk en wat hebben ze nodig?
✔ Jij wilt een langdurige relatie opbouwen met je klanten. Blije klanten blijven langer en kopen meer!
✔ Iets nieuws leren: altijd gaaf, maar graag gericht op jouw casus. Dat is een investering in jezelf én het bedrijf
✔ Jij vindt het fijn om zelf aan de slag te gaan. Op jouw manier, moment en in jouw tempo
✔ Jij vindt het fijn om je vragen direct te stellen aan een professional en samen te kunnen sparren
Voor wie is dit traject niet ?
x Je weet wat de klanten nodig hebben: jouw product!
x Iedere transactie is er één. Of de klanten terugkomen is voor latere zorg
x Waarom iets veranderen? We doen het al jaren zo. Waarom? Daarom!
x Je gelooft het allemaal wel. Leuk voor de grote bedrijven, maar niet voor jou
x Je werkt in of voor een logge organisatie
x Je huurt liever een externe adviseur en leest dan het rapport wel na afloop (of niet)
x Je bent een start-up of webshop
Reviews
Wil jij meer tevreden klanten die meer kopen, langer klant blijven en nieuwe klanten aandragen? Laat mij je helpen om dit te realiseren.
FAQ
Maakt het uit in welke branche ik werkzaam ben?
Het maakt niet uit in welke branche jouw organisatie actief is. Ook het type organisatie of type klant maakt niet uit. Het traject is op maat dus we zorgen ervoor dat het passend is bij jouw organisatie.
Hoeveel tijd kost deelname aan het traject?
Dat ligt eraan hoeveel tijd je beschikbaar hebt. We kunnen zo snel gaan als jij wilt. Ik adviseer je om het traject binnen 3 maanden te doorlopen. Dat houdt de flow er lekker in!
Krijg ik een factuur?
Ja, zodra je het programma hebt betaald krijg je een factuur (pdf) per mail toegestuurd.
Kan ik in termijnen betalen?
Ja, dat is mogelijk! Je kan ook in 2 termijnen betalen. Het eerste bedrag wordt voorafgaand aan de start van het traject afgeschreven, de andere helft de maand erop. Geef zelf aan dat je hier de voorkeur voor hebt.
Is dit traject zakelijk aftrekbaar?
Ja! De BTW mag je (voor ondernemers) sowieso aftrekken, en daarnaast is dit een investering in je bedrijf. Dus kun je dit als zakelijke kosten aftrekken. Fijn he?!
Mijn vraag staat hier niet tussen, waar kan ik die stellen?
Je kan altijd een mailtje sturen naar support@blincx.nl. Je bericht wordt meestal beantwoord binnen 1 werkdag.